مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای
مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای

فعال کردن ابزارک نظرسنجی در بلاگ اسکای


یکی از نیازهای هر سایت که میتواند مواقعی باعث پیشرفت سایت شود قسمت نظر سنجی میباشد شما با این کار علاوه بر احترام به نظر کاربران خود به حضور کاربران در سایت هم توجه مینمائید. در نسخه جدید بلاگ اسکای شما به راحتی می توانید به کمک "یک کد" این ابزارک را فعال کرده و استفاده کنید. 

به ادامه مطلب بروید 
 
 مراحل قرار دادن نظرسنجی در بلاگ اسکای :

1- در ابتدا باید ابزارک نظرسنجی را روی وبلاگتون فعال کنید. برای این منظور به مسیر "نمای وبلاگ -> ابزارک ها -> نظرسنجی" رفته و روی "فعال کردن" کلیک کنید تا  عبارت "فعال" بصورت سبزرنگ نمایش داده شود. مانند تصویر زیر.

فعال کردن بلاگ نظرسنجی

2- سپس تگ <header /> و قطعه کد اسکریپت زیر رو بین تگ های <head></head> قرار بدید.




3- در این مرحله کد بلاک نظرسنجی که در زیر مشاهده می کنید، در جای مناسبی از قالبتون قرار بدید.





4- برای نمایش بهتر به بلاکمون استایل میدیم. توجه کنید برای مثال بنده کد بلاک نظرسنجی رو در ستون کناری سایت و به عنوان یک منو قرار دادم و با توجه به استایلی که منوهای ستون کناری سایت داره استایل منوها رو برای بلاک نظرسنجی هم تعریف کردم. شما هم با توجه به موقعیت قرار دادن کد باید استایل مناسبی برای بلاکتون تعریف کنید.



.menu .poll-vote { margin: 5px 0; padding: 0; } .menu .poll-vote li { list-style: none; color: #333; } .menu .poll-answer { margin: 12px 0 5px 0 } .menu .poll-result-box { width: 170px; height: 20px; border: 1px solid #D1D1D1; background-color: white; } .menu .poll-result-vote-percent { height: 20px; line-height:20px; background-color: #C9C9C9; text-align: center } .menu .message { padding: 5px 0; font-weight: normal; color: red; }
نظرات 15 + ارسال نظر
علی دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 02:44

عالی بود

مرسی

er2re دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 03:00

با سلام
من در قسمت ابزارک ها نظر سنجی رو نمیبینم
اصلا وجود نداره البته قبلا بود الان نیستش

ابتدا از برنامه های جانبی باید نصبش کنی

حامی دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 12:52 http://ariaman.blogsky.com/

یکی منو کمک کنه من نتونستم نظرسنجیمو راه بندازم :(((
وبلاگم هم مسطح اب خودتون گذاشتم باز گگگگ

باید اول از برنامه های جانبی و بعد از ابزارک ها نظر سنجی و فعال کنی

در ضمن اون اسلایدرتم از اون بالا بردار بذار بالای پست ها خیلی ضایع شده

حامی دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 14:26 http://ariaman.blogsky.com/

فعال کردم خب
توی قالب مسطح ابی تغییرات نظر سنجی بکار رفته شده؟؟؟
راسی یه سوال دیگه پیوندهای روزانه و اخرین مطالب اومدن پایین پستام قرار گرفتن میخوام سمت چپ باشه
اسلایدر هم میخاسم بذارم بالا پستهام هرکار کردم نتونستم کجا بذارم بالا پستا قرار میگیرن؟؟؟
ببخشید یخوده سوالام زیاد شد :)

بله تگ های نظر سنجی فعال شده.

مدلش همینه ... خودت بذارشون سمت چپ اگه بلدی.

اسلایدر و بذار بالای تگ <post>

[ بدون نام ] دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 15:09

اوه مای گاد مرسی عزیزم لطف کردی
خب تگ های نظر سنجی فعال شده میخوام یه نظرسنجی بذارم باید چکار کنم؟؟؟ :)

این که خیلی راحته

از قسمت نظرسنجی در مدیریت میسازی

حامی دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 18:48 http://ariaman.blogsky.com/

واااااااای ممنون من چرا ندیده بودم
دمت جیز

قربونت

zahir شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 01:40 http://dark-zed.blogsky.com

سلام من نمی تونم بزارم قسمت های2و3و4نمی دونم چی کار کنم لطفا کمکم کنیدخیلی ممنون

نمیدونم نداره .. طبق راهنمایی که گذاشتم کد هارو تو قالبت بذار

ستاره دوشنبه 5 خرداد 1393 ساعت 12:40

خییییییییییییییییییییییییلی ممنونم.نمیدونی چه قدر دنبال گذاشتن نظرسنجی تو وبلاگ بودم

اگه میشه درباره ی درست کردن قالب وبلاگ برای بلاگ اسکای هم یه توضیحی بدهید.ممنون

من دیگه بلاگ اسکای و ترک ردم و در این ضمینه کار نمیکنم فقط هر از چند گاهی میام برای پاسخ دادن به سوال ها

امیر حسین جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 11:25

خیلی خوب بود

لطفا درباره گذاشتن اهنگ و درست کردن قالب وبلاگ یه توضیحی بدید

حال ندارم

امیر حسین دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 21:01

حالا ایندفعه حال داشته باش متخصص وبلاگ نویسی

عزیز من .. من از بلاگ اسکای رفتم اصن کلا وبلاگ نویسی و فعلا گذاشتم کنار .. کی حوصلش میشه دوباره بیاد تو این خط

نیما سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 15:17

دمت گرم داداش

چاکریم

امیر حسین شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 14:24

باشه ولی هر وقت وبلاگ نویسی رو شروع کردی خواسته ی ما یادت نره

باعشه

سامی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 13:42

خوف بووود.ههههههههههههه

ممنون

امید دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 09:24

با سلام
نظرسنجی تو موقعیتی که میخواستم قرار گرفت ولی گزینه ثبت غیرفعاله، لطفا راهنمایی بفرمایید.
تشکر

لابد از بخش برنامه های جانبی فعال نشده

تقی جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 16:45

واسه من روی نظرسنجی با اینکه فعاله خط قرمز کشیده ولی تو وبلاگ هم نشون نمیده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد