مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای
مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای

ما هم شدیم سرباز وطن

ما هم شدیم سرباز وطن


همونطور که تو یک نویس گفتم تا یک ماه دیگه کسی بالا سر یک کد نیست و دارم میشم سرباز وطن.


کسی نمیتونه 2-3 ماه جام و پر کنه و نویسنده یک کد و یک نویس بشه ؟ همچنین پاسخگویه مشکلات بچه های بلاگ اسکای.

هر کی میتونه تو نظرات همین پست اعلام وجود کنه تا پنل نویسندگی به ایمیلش فرستاده بشه.

نظرات 7 + ارسال نظر
سورنا سه‌شنبه 5 شهریور 1392 ساعت 17:57 http://bachehayedirooz.blogsky.com/


سرباز وطن بسلامت ایشاللههههههههههههه بری برگردی

مرسییییییییییییییییی

عباس یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 22:34 http://www.abbasnevesht.ir

ایشالله زودی تموم میشه برمیگردی پیشمون !
من منتظرتم ...

مرسیییی حتما همینطوره

علی کریمی یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 10:46

به ایمیل من ارسال کن.من یکم بلدم .

کجایی بابا الان دو سال گذشته خدمتمم تموم شده

علی کریمی دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 07:09

سلام حالا من را به عنوان مشارکت کننده بپذیرد

کلا این سایت فعال نیست . باشه پنل مدیریت و برات میفرستم خودت راهش بنداز

علی کریمی دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 16:22

لینگ اومد ولی وقتی روش کلیک کردم نام کاربی ورمز عبور می خواست

باید یه حساب بلاگ اسکای داشته بباشی .. خودت کاراش و بکن حوصلش و ندارم

علی کریمی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 08:05

دارم

علی کریمی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 08:10

وارد شدم هوراااا

مبارک باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد