مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای
مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای

قالب پیشین یک نویس برای بلاگ اسکای


قالب های یک نویس همیشه اختصاصی ، حرفه ای و زیبا بوده (البته هر قالب از قالب قبلیش بهتر است). تقریبا دو روز پیش قالب جدیدی را برای یک نویس بر پا کردم و تصمیم گرفتم که قالب قبلی را رایگان در اختیار سایر وبلاگ نویسان بلاگ اسکای قرار دهم.


مزایای قالب یک نویس :


1- پشتیبانی از تمام امکانات جدید بلاگ اسکای.

2- بهینه سازی شده برای موتر های جستجو (seo).

3- دارای افکت زیبا در هدر.

4- دارای اسکریپت درج منبع هنگامی که از شما کپی شود.

5- دارای سرعت لود خوب.

6- دارای تشخیص حد اکثر اندازه تصاویر ( تصاویر بزرگ به صورت خودکار در اندازه قالب کوچک میشوند.).

7- دارای قاب برای تصاویر مطالب.

9- دارای اسکرول بار اختصاصی.

10- دارای بلوک زیبا برای تبلیغات متنی.

11- دارای دکمه هایی برای تغییر سایز فونت مطالب.

و امکاناتی دیگر که خودتان متوجه خواهید شد...


برای استفاده از قالب یک نویس کافیست کد های زیر را در قسمت ویرایش قالب خود قرار دهید.




نظرات 21 + ارسال نظر
میلاد پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 19:04 http://hap-hap.blogsky.com

سلام قالب خوبی است تنها ایرادش پروفایل مدیر پایین هست میشه اون رو در کنار قالب در سمت راست قرار بدهی وکد های تماس با ما ثابت وقالب تبادل لینک رو در قالب جا دهی ممنون میشم منتظر ایمیلت هستم

همه کار میشه کرد اما واسه شما ریخت قالب و عوض نمیکنم .. خودتون زحمتش و بکشین هر تغییری میخواین توش بدین

میلاد پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 19:12 http://hap-hap.blogsky.com

به خدا بلد نیستم تورو خدا کمکم کن

حالتی که قسمت پروفایل و غیرش دارن خیلی خوبه و قشنگه
واسه قالب تبادل لینک هم باید یه وبلاگ دیگه بزنی و قالب توش جایگذاری کنی

میلاد پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 19:25

پروفایل رو درست کن دیگه ممنون میشم ازت

بفرمایین

http://s3.picofile.com/file/7933623224/qaleb.txt.html

میلاد پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 ساعت 19:55 http://hap-hap.blogsky.com

باب عاشقتم پسر ازت ممنون

خواهش

میلاد شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 09:23 http://hap-hap.blogsky.com

سلام این قالب که دادی مال بلاگ اسکای نیست که فقط گزارش خطا میده به وب من سر بزن!!!!!!!!!!

این همین قالب فعلی یک کد هست البته با کمی تغییرات

مال بلاگ اسکای هم هست و حتی تا
چند وقت پیش قالب یک نویس هم بوده

اون گذارش ها مهم نیست

milad شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 11:18 http://hap-hap.blogsky.com

به وب من سر زدی ببینی

چیزیش نبود

فقط درباره من چون خیلی زیاد نوشتی از جاش زده بیرون

به هر حال اگه از این خوشت نمیاد از قابل آبی مسطح استفاده کن اونم قالب قشنگ و حرفه اییه

میلادحسن پور سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 09:36 http://hap-hap.blogsky.com

سلام میشه هدر قالب تجاری رو حذف کنی

قالب تجاری چیه؟

میلادحسن پور سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 10:51

معذرت میخوام اشتباه گفتم این بود قالب زیبا و حرفه ای qgraphic برای بلاگ اسکای

با حذف کردن این کد از قالب اون لوگو حذف میشه:

<div class="logo"></div>

و به جاش میتونی لوگوی خودت و بذاری.

میلاد سه‌شنبه 2 مهر 1392 ساعت 11:35

میشه خودت حذف کنی من بلد نیستم

با کنترل + f
کد و تو قابل پیداکن و حذفش کن کاری نداره که.

در ضمن این قابل به امکانات جدید بروز نشده و طبق آموزش ها خودت باید درسشون کنی

میلاد پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 17:20

سلام میشه کد هدر این قالب رو بگی کجاست

کد هدرش و میخوای چیکار ؟

میلاد شنبه 28 دی 1392 ساعت 17:08

بابا می خوام در وبم قرار دهم حداقل آدرسش رو بگو کجه آپ کردیتورو خدا

همونطور که به اکبر گفتم نمیتونم کدش و بدم

اکیر یکشنبه 29 دی 1392 ساعت 16:31

سلام وب سایت خوبی داری میشه آدرس این هدر این قالب رو بهم بدین میخوام تو وبلاگم قرار دهم خیلی هدر زیبایی است منتظر پاسخ تو هستم آقا محمد رضا!!!!!!!

سلام
اولا محمد حسینم نه محمد رضا
.
.
دوما این هدر و شخصی درست کردم برا این قالب نمیشه کدش و بهت بدم

اکبر دوشنبه 30 دی 1392 ساعت 21:59

باب یه آقایی کن بده دیگه آقا محمد حسین؟؟؟؟؟
خخیلی بهش پیاز دارم؟؟؟؟؟

اگه بخوای حاضرم بفروشمش

اکبر شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 20:01

اینم خدمت از نوع رایگانش است ها؟؟؟؟

بی خیالش شو وقتشم ندارم برات کدش و جدا کنم

اکبر یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 18:51

بابا بزرگی کن بده دیگه اگه بهم مهم نبود نمیخواستم و تو رو اذیت نمی کردم؟؟؟

اکبر سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 21:25

سلام داداش حالا چی میشد میدادی؟؟؟ تورو خدا؟؟؟

جون ما بی خیال شو

اکبر یکشنبه 13 بهمن 1392 ساعت 11:31

نمی تونم بی خیال شم ؟؟؟؟؟؟ بابا از شرمندگیت در میایم

بد گیر دادیا ... وقتشو ندارم میگم

اکبر دوشنبه 14 بهمن 1392 ساعت 19:22

نمی خوای به بازدید کنند ات خدمات بدی بابا ایول داداش

همین که تا همین حد وقت میذارم بسشونه .. مگه چی خیری از یک کد برام میرسه که بیشتر وقت بذارم

اکبر جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 16:00

سلام آقا محمد حسین عیدتون مبارک باشه ان شا, الله چند سال به این عمر نازنین اضافه شه!!!!!! میخواستم بگم یه آقایی کن و این کد هدر رو من بدهعیده دیگه به ما عیدی باشه !!!!تو رو امام رضا{ع}کمکم کن

شما هنوز تو کف این هدری؟؟؟ برادر من من یک نویس و هم جمع کردم و حوصلش و ندارم حالا شما میخوای بیام برات هدر در بیارم ...

در ضمن عید شما هم مبارک

اکبر شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 18:40

ببخشید اینا نوشته مال کیه
5- ارائه کد هایی که شما درخواست میکنید. این نوشته درسته یا نه چون من فقط یه خواش کوچیک کردم که کد هدر رو به من بده ندادی اون وقت نوشتی (5- ارائه کد هایی که شما درخواست میکنید. ) بابا ایول دمت گرم خداقوت....

اون کد که خواوسته بودی اولا اختصاصی بود ... دوما این نوشته مال اولای کارمه که هنوز شور و اشتیاقی داشتم نه الان ...

رضا سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 19:26

سلام خسته نباشید خیلی قالب خوبیه و البته زیبا
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد