مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای
مرجع بلاگ اسکای

مرجع بلاگ اسکای

معرفی کد ها و امکانات جدید برای وبلاگ نویسان بلاگ اسکای - قالب های حرفه ای بلاگ اسکای

کد بستن یک آی پی بخصوص برای وبلاگ

کد بستن یک آی پی بخصوص برای وبلاگ


این کد جالب با استفاده از جاوا اسکریپت ساخته شده و شما به راحتی می تونید در وبلاگ خودتون استفاده اش کنید. کد باعث میشود که یک آی پی بخصوص اجازه وارد شدن به وبلاگ شما را نداشته باشد.

کافیست به جای 111.111.111.1 در کد داده شده آی پی طرف را بنویسید. (به جای هر دو)

سپس کد را در head قالب قرار دهید:




نظرات 6 + ارسال نظر
هستی شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 02:50

سلام.محمدحسین بااینکه من خواهش کردن بلد نیستم.لطفابه عنوان یک کاربرسایت به من بگو چه طورمیتونم ای پی یه شخص خاصی که میخوامو ببینم باتچکر
هستی دعوادار

وقتی که طرف نظر میذاره آی پیش ثبت میشه (تو همون نظرش) بلاگ اسکای که اینطوریه لوکس بلاگ و نمیدونم

هستی سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 20:51

وای نه یعنی تو لوکس بلاگ نمیتونم هیچ کاری بکنم؟؟؟؟؟

با لوکس بلاگ آشنایی ندارم اما بنظرم کلا کوچ کن بیا بلاگ اسکای

علی پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 22:10 http://our-fun.blogfa.com

ممنون

خواهش

پارسا شنبه 23 آذر 1392 ساعت 17:10

وارد کردن رمز مشکل به وجود می اورد.

من که تست کردم سالم بود

ساری فان شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 21:12 http://sari-fun.mihanblog.com/

با سلام،یه هکر کثیف از کلیه مطالبم سو استفاده می کنه و سایت زده،بهش گفتم منبع بزن ولی تهدید کرد!!می خواستم بدونم چه جوری میشه دستش رو کلا از وبلاگم کوتاه کنم.خواهش می کنم جوابمو زود بدین چون دوست ندارم آدم کثیفی مثه اون پاش به وبلاگم باز باشه.لطفا کمکم کنید،خیلی ناراحتم.به همون وبم جواب بدید اگه میشه./در ضمن نظر تهدید آمیزشم هست.

اگه مطالب خودت هم کپی هست پس دلیلی نداره از کس دیگه ای شکایت کنی اما اگه تولید محتوی میکنی کپی کردن اون برا خدش بد میشه پیش گوگل شما غصه نخور

محمد رضا چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 11:13

سلام
ممنون از مطالب فوق العاده خوبت ...
اما من برای این کد یه مشکلی دارم ... وقتی کد رو در وبم میذارم برای هر آی پی پیغام ورود ممنوع میده ...
یعنی کلا به هیچ آی پی اجازه ورود نمیده
ممنون میشم راهنماییم کنی ؟؟
سپاس گذارم

مطمئنی کد و درست میذاری...

و درضمن تو اینترنتای ADSL ایران کسی IP ثابت نداره یعنی خیلی هم این کد به درد نمیخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد